.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متکدیان رشت جمع‌آوری می‌شوند

سرپرست شهرداری رشت گفت: متکدیان رشت از امروز جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس مجتبی خدمت‌بین دانا عصر امروز در جمع اعضای شورای این شهر آمادگی شهرداری رشت را برای استقبال از مهمانان نوروزی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه دوربرگردان میدان جانبازان رشت با 250 میلیون تومان اعتبار افتتاح شده است، اظهار داشت: جدول‌گذاری میدان صیقلان به تختی نیز انجام شده است.

این مسئول کاشت گل و گیاه و آسفالت معابر رشت را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و با اشاره به وضعیت متکدیان این شهر بیان کرد: از آنجا که وجود متکدیان چهره رشت را نازیبا می‌کند از امروز هر روز ساعت 10 صبح تا عصر متکدیان رشت جمع‌آوری می‌شوند.

وی توقف حفاری‌های شهر رشت را از دیگر اقدام‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر با اقدام‌هایی که صورت گرفته است کار میدان رسالت رشت انجام شده و این میدان به طرز زیبایی نمود یافته است.

خدمت‌بین‌دانا از فعال شدن تلویزیون بزرگ شهری و توزیع 20 هزار بروشور راهنمای گردشگری رشت در ایام نوروز بین مسافران خبر داد.

وی افتتاح پل انتظام رشت تا قبل از پایان امسال را یکی از برنامه‌های مهم شهرداری رشت عنوان کرد و اذعان داشت: به صورت شبانه‌روز روی این پل فعالیت و کار شده است.

سرپرست شهرداری رشت روند آسفالت معابر درون شهری را بسیار مطلوب نامید و تصریح کرد: جای هیچ نگرانی نیست و وضعیت بسیار خوب است.

وی ترمیم آسفالت‌های خیابان‌های شهر را از اولویت کاری شهرداری رشت در شش ماه نخست سال 91 ذکر کرد و یادآور شد: برای سال جدید هیچ پروژه جدیدی تعریف نشده و تلاش ما اتمام پروژه‌های در دست اجراست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.685 seconds.